poniedziałek, 4 lutego 2013

Świątecznie po świętach ...

Pewnie jeszcze nikt tu nie zagląda ... ale mam nadzieję , że wkrótce się to zmieni :) Ponieważ jestem tu od lutego postanowiłam pokazać wam moje cuda ze świąt . Większość jest szyta , bo uwielbiam szyć , zbieram wszystko co popadnie , bo jak wiadomo wszystko się przyda :) w każdej starej bluzce widzę co można z niej uszyć , ku zdziwieniu wszystkich NIE UMIEM SZYĆ NA MASZYNIE ! tak , tak , wszystko krok po kroku powstaje ręcznie , a najśmieszniejsze w tym jest to , że stoi w szafie maszyna do szycia, na dodatek nówka nie śmigana :D Prezent od teściów , który jest dla mnie czarną magia , nie mogę jej opanować :( jest to wielki ból dla mnie jak i coroczne postanowienie nauczenia się . Zatem zapraszam do oglądania mych ręcznych wytworów :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz