sobota, 4 kwietnia 2015

Serce domu ...

Od kiedy moje gusta diametralnie się zmieniły i zaczęłam wszystko wokół siebie zmieniać , rozjaśniać pobielać to sen z powiek spędzał stół i krzesła , które jako jedyne zostały w nielubionym już kolorze . Meble sprzedałam i wymieniłam na stare i białe w mgnieniu oka , bez zastanowienia , natomiast stołu było żal ... porządny , drewniany , solidny . Udało mi się spełnić jedno z marzeń i zakupić wielofunkcyjną szlifierkę , dzięki której stół przeszedł mega metamorfozę i przy moim wielkim uporze dziś przed dzień wielkiej nocy stoi już taki piękny wymarzony ! Biały z nową tapicerką , którą też zrobiłam sama i w końcu pasujący do całej reszty , jedno jest pewne teraz będzie się na nim działo ... masa  dekoratorskich inspiracji na nim stanie , dotąd wciąż omijałam go na blogu , teraz jest sercem domu ! A tak prezentuje się dziś w swojej premierze , którą jest jutrzejsze świąteczne śniadanie :-) Zatem życzę wam blogowe koleżanki pięknych , pogodnych i ciepłych świąt przy wielkanocnym stole z tymi , których kochacie ... A teraz zapraszam na ocenę przed i po !















6 komentarzy:

  1. Stół to serce domu! :) Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Znacznie lepiej :) Dobra decyzja. Ja też powoli oswajam się z tym sprzętem. Trzeba sobie radzić.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealna metamorfoza... moim marzeniem też jest zmiana stołu, ale same chęci niestety nie wystarczą... nie mam sprzętu, miejsca na wykonanie tej brudnej roboty i lokatora w brzuchu, który utrudnia mi niektóre czynności... ale dojrzewam nad oddaniem tej niewątpliwej przyjemności w inne ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Meble jak z modnego salonu! Fantastyczna metamorfoza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, ale klimat - ja mam miejscami uszkodzone i pozdzierane meble - też tak zrobię, bo nie wszystkie meble mam ze sklejek to się nada wszystko!

    OdpowiedzUsuń