czwartek, 4 lipca 2013

Inspiracje muszą poczekać !

Długo mnie nie było  i pewnie jeszcze troszkę nie będzie... wpadłam dziś się usprawiedliwić :) Mnóstwo rzeczy czeka na mnie na bielenie , oraz odnawianie , pomysłów masa , ale aura zdecydowanie nie ta . Kiedy budzę się rano i widzę na termometrze 30 stopni nie zastanawiam się i śmigam z chłopakami na działkę , a kiedy już wracam nie mam siły na nic . Coś tam czasem dłubię jak mam wenę , ale to nie tak jak zimą i jesienią kiedy długie i ciemne wieczory . Także na jakieś nowości musicie zaczekać drogie Panie , bo my teraz hasamy ile sił , bo lato krótkie , a dzieci najszczęśliwsze na boso i na łonie natury :)


1 komentarz:

  1. Myślisz, że Cię nie rozumię? Mam to samo. Po powrocie z pracy jestem wypompowana z sił, czekam z wytęsknieniem na urlop a i to czekanie też mnie osłabia... Hehe! ;)
    Także nie bierz sobie do główki, tylko rób, to co życie realne wymaga, a świat virtualny z tego powodu się niezawali... :)

    OdpowiedzUsuń