piątek, 26 kwietnia 2013

Skarby !

Będę się dziś chwalić , a co! Buszuję ostatnio po sklepach w poszukiwaniu gadżetów do upiększenia domu ! Zaopatrzyłam się w fajowe doniczki wisząco stojące w Bricomarche za chyba 10zł za sztukę , są świetnym rozwiązaniem dla lubiących zioła w kuchni , ja mam w nich kwiaty w pokoju , ale już w mojej wyobrazni widzę jak pięknie będą wyglądać w nich wrzosy jesienią . Kolejna zdobycz to wielki wieniec z gałęzi , którego ceny w internecie sięgają 100zł , a ja za mój zapłaciłam 20 zł z hakiem w sklepie ogrodniczym , długo polowałam na taki biały , ale zawsze mogę go przemalować, mam na niego milion pomysłów , będzie zapewne zmieniał swoje miejsce i przeznaczenie, oraz serduszko tablica , która inspiruje nie tylko mnie , ale także mojego męża do różnych kredowych wyznań  :) . Największą jednak dumą jest ponad stu letnia skrzynia odziedziczona po jakiejś starszej Pani , która służyła mojemu wujkowi do przetrzymywania węgla , ale na szczęście trafiła do mnie i cieszy teraz moje oko :) Oczywiście już chodzi mi po głowie by ją pobielić , ale to się jeszcze może sto razy zmienić ! Pozdrawiam gorąco i załączam zdjęcie dzisiejszej temperatury u mnie !! Powaliła mnie rano ! A u was gorąco ?







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz