piątek, 26 kwietnia 2013

Ludzie ja szyję !!!

Dziś jak nigdy dwa posty ! Ale jest okazja ! Właśnie wróciłam z pierwszej nauki szycia na maszynie :) Jestem taka podekscytowana , obawiam się  tylko , że jak zasnę będę kopać nogą myśląc , że to pedał od maszyny hehe I nie żebym szyła na jakiejś starej szmacie , szyłam literki , a mianowicie imię Wiktor dla chłopca , który urodzi się latem w naszej rodzinie :) Z pomocą super nauczycielki Małgosi szłam jak burza ! Całe imię uszyte w godzinkę chyba ! Nie żałuję oczywiście , że dotychczas szyłam ręcznie godzinami , ale teraz widzę, że czas wziąć się za siebie i ułatwić sobie życie tym bardziej , że maszyna na wyciągnięcie ręki stoi tylko musi przejść kontrolę jakości u specjalisty :) Małgosiu dziękuję ci zrobiłaś mi mega frajdę tym szyciem :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz