poniedziałek, 19 sierpnia 2013

I poszło !

Nareszcie się zebrałam i wzięłam udział w konkursie ! 
Mianowicie w konkursie na Najpiękniej Zaaranżowany Balkon 2013 roku zorganizowany przez miesięcznik Moje Mieszkanie !
Bardzo długo się zbierałam , dziś wstałam jak nowo narodzona , pobiegłam do pracy , tam miło jak co dzień , więc z uśmiechem na twarzy pobiegłam do domku i od razu wskoczyłam na drabinkę .
Miałam dużo pracy gdyż mój balkon jest bardzo nietypowy , o czym już pisałam.
Jest zabudowany oknami , więc bardzo trudno stworzyć na nim mini ogródek .
Ale dla chcącego nic trudnego , więc jakimiś nadprzyrodzonymi chyba siłami , bo aż dziw żeby mieć w poniedziałek taką energię stworzyłam to co już dawno chodziło mi po głowie i nie dawało spać .
Moje wypociny możecie obejrzeć na dole , a już dziś zachęcam Was do wzięcia udziału w konkursie bo nie chodzi nawet o to żeby wygrać , choć oszalałabym ze szczęścia ,że ktoś mnie zauważył i wygram chociażby grabie :) ale chodzi o samo sprawdzenie własnych możliwości i wiarę w siebie .
Zatem trzymajcie za mnie kciuki , oceniajcie mój mały raj i pamiętajcie o trwającym wciąż Candy !
Zapraszam na balkon !






Miłego tygodnia !

4 komentarze:

  1. Cóż widzę, że przy tak pięknej konkurencji nie mam najmniejszych szans :). Cudnie, pozdrawiam :

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej przepięknie! jestem pod ogromnym wrażeniem:) mnie niedlugo czeka własnie urządzanie mieszkania także mam piękny przykład ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie cudeńka- skrzynia, singer,lampiony... ahhhhh

    OdpowiedzUsuń