wtorek, 4 czerwca 2013

Obiecany pokój moich chłopców !

W końcu się zebrałam i zrobiłam fotki pokoju chłopców , wiem długo mi to zeszło , ale dopiero dziś pozwoliła na to aura za oknem . Zabraliśmy się  z chłopcami za  porządki , ogólny przegląd zabawek  i oto jest , malutki , ale własny ich kąt zabaw . W barwach dokładnie takich jak sobie wymyśliliśmy , z motywem marynarskim . Wykorzystaliśmy meble z Ikei oraz Jysk , dodatki również , polecam półkę na książki lub zdjęcia , zajmuje mało miejsca , fajnie eksponuje bajki oraz rysunki dzieci , polecam też lampkę nocną gwiazdkę , bardzo miłe światło zwłaszcza jeśli w pokoju śpi małe dziecko :) Deskę z imionami chłopców i kotwicami wykonałam sama , tak jak i malowane skrzynki na zabawki , które wcześniej służyły jako skrzynki do owoców w dużym dyskoncie spożywczym . Jak widzicie miejsca nie mają za dużo , mam nadzieję , że zmieni się to niedługo kiedy chłopcy dostaną wspólne łóżko , ale i tak odnajdują się świetnie , jak mają siebie na wzajem to pewnie więcej im do szczęścia nie potrzeba :)









5 komentarzy:

  1. Pomysł ze skrzynkami - świetny. Pokój idealny dla chłopaków. Dziękuję za inspiracje. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę podobnie jak i u moich... hihi! ;)
    Chciałam Twój blog dodać do obserwowanych, ale nie widzę opcji "obserwatorzy"... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Chyba już zrobiłam co trzeba :) Zapraszam !

      Usuń
    3. Miło mi było dodać Twój blog do mojej listy obserwowanych... :)
      Paulinko, zlikwiduj proszę jeszcze w ustawienach obrazkowe zatwierdzanie komentarzy, bo to trochę zniechęca komentujących, bo trzeba się wpatrywać, a wzrok nie każdy ma sokoli, no i zabiera to czas...
      Miłej niedzieli Ci życzę.... :)))

      Usuń