piątek, 17 maja 2013

Inspiracja .

Zawsze marzył mi się taki śliczny kącik komputerowy , który posłuży również do szycia i dłubania mojego. Inspiracją do takiego kącika był blog Wietrzne przemeblowania .  Od jakiegoś czasu jestem szczęśliwą właścicielką starej maszyny singer  ,więc zadanie było o tyle łatwiejsze , że miałam na wyciągnięcie ręki ten piękny stolik od tejże maszyny . Sama główną bohaterkę czyli maszynę odkręciłam i cieszy moje oko na parapecie zaraz za stolikiem , a stolik jest teraz moim azylem do pracy i dzielenia się z wami moimi wytworami :) Siedząc teraz i patrząc za okno zauważyłam , że przez te wszystkie lata nie wymyśliłam jeszcze nic na parapet zewnętrzny , więc poczęłam dziś pierwsze kroki w tym kierunku , zakupiłam drewniany płotek , donicę i mam w planach posadzić tam piękne kwiaty , ale najpierw muszę poczekać na wenę męża do zamontowania . Już widzę tam piękne balkonowe kwiaty ,a jesienią wrzosy ...eh co ja też mam w tej mojej głowie :)




Pustki za oknem , to dla porównania :) już niedługo pokażę zmiany !


Pozdrowionka !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz